Kävijä

torstai 19. tammikuuta 2012

Birthday

Jees, tänää siis täytin vuosia huimat 17! jeejee.. Ja tottakai vietin koko päivänkotona tekemällä lumitöitä ja leiposinki. Onneks roni,hemppa,jesse,acceli,tanja tuli piristämään mun päivää ja viettämää mun synttäreit :) Oli tosi kivasti tehty ku ne jakso raahautuu meille asti ja syömää mun mokkapaloja... xD Mokkapalat nyt ei iha osunappii koska pistin vähä turhanleveelle alueel sitä taikinaa nii sit siit tuli ohut mut muute iha jees ainaki mun mielest, en sit tiiä mitä muut siit ajatteli, acceli ainaki veti nälkäänsä sitä. Sit mä oon tänää ajanu autoo sportticlioo tosin ajelin vaa pihalla ku ei viitti lähtee muualle ainakaa päiväs aikaa.. Harjottelin jo valmiiks mäkilähtöö ja taskuparkkii jne.. Jesselle ja ronille jaja hempalle isot kiitokset ku toi lahjatki ! vaiks ei olis tarvinnu muutaku et tuo ittensä meille nii se olis riittäny mulle. On mulla nii kilttejä Ystäviä :) Acceli jäi meil yötä ja nyt dataillaa täs molemmat mä oon sängyl läppärin kans ja kuuntelen musiikkii ja acceli pelaa. Ei helvetti huome on kouluu 8-4 asti ja viel PERJANTAI!! ja neljä tuntii putkii viel matikkaa nii voi hohhoh.. Huome pitäis jaksaa kans vetää leukoi koulus ku opettaja kattoo et paljo mä jaksan vetää hoho.. Nojoo iha hauskaa se onn. Jepjepjep ei täss sit mittää muuta. :) Tästä vähä kuvia illasta xDD mun ja mun hieno mokkaruutu! <3 ei saa dissata tein tän sentää tunteel !





1 kommentti: