Kävijä

maanantai 23. tammikuuta 2012

HAPPY

Anteeks kauheesti mun blogin lukijat ku ennoo kerkenny kirjottaa blogii,on ollu nii perkeleen kiirettä ja muuta tekemistä :) Mistäs sitä alottais noh vaiks perjantaist, jep joten sain synttärilahjaks ålandista 50euroa ja pappa onneks siirsi ne perjantaiks tilill nii sit pääsin törsäämään niit kaiken maailman turhuuksiin. Perjantai oli muute koulus kans vähä lihaskunto testei ja pärjäsin omasta mielestä yllättävän hyvin. Villen kans tuumittii ettei jaksettu neljä tuntii putkii matikkaa joten päätettiin lähtee 12 jälkeen kotiin taino meille ajamaan relluu.. käytii villen kans hakee bensaa ja sit tankkattii clio ja lähettii ruisailee ja riftailee. Ville lähti sit johonki aikoihin kotiin ja olin helvetin väsyny et menin hetkeks nukkumaan ja heräilin siin 8-9 aikoihi ja sit hemppa tuli hakemaan mua ja mentii ajelee johonki 2-3 asti yöhön.. Käytii myös apsil ja voitin RAHAAAAAA!! jep. Joo lauantai sit aamul tein vähä lumitöitä tos pihal jajaja join kahveeta ja sit mentiiki hempan kans rundailee ja käytii hesel syömäs >;) Ja sit taas rundailtiinki 2-4 asti yöhön ja lähin sitt... kotiin! Sunnuntaina sain uuden sängyn JES! vihdoin odotettu 160cm levee! Onn muute pirun mukava sänky ihanan pehmee ja mukava nukkuu, paitsi viel vähä yksinäist nukkuu siin.. :) hihi, jep enkai mä sit mitää muuta oikee tehny sunnuntai paitsi et nukuin univelkoi pois.. Sit koitti taas se maanantai päivä JESS!... Haha, opettajakin oli myöhässä. Se asuu iha koulunvieressä nii rauhala soitti heikill ja kysys et misä sä olet nii se luuli et meil alko koulu vast 9.. Sit se tulee siel iha silmät ristis pitämää tuntei ja naureskelee et mitäs vittua tapahtuu .. :D Sit olin kotona 8 asti ja sit meninki pelamaan lätkää pariks tunniks ennenku ne halus lopettaa ku oli nii loppu :( oon kyl iha yllättyny ku tullu kuntoo iha perkeleesti takasi, nyt jaksaa iha letkeesti vetää puoltoist tuntii täyttä häkää! Jess :) pitäis vaa saada toi perkeleeen tupakki pois käytöst.. nooh kaikki aikanaan... toivottavasti ! Mä olen muuten H-E-L-V-E-T-I-N iloinen :)) Tosi hyvä fiilis jepjep, mukavaa loppu iltaa kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti