Kävijä

perjantai 17. helmikuuta 2012

Fredag

Nojuu huomentapäivää taas pitkäst aikaan. Ei oo kauheesti kerenny kirjottaa ku ollu nii paljo töitä.. Painanu melkee joka päivä 9,5h pirun rankkaa.. No mut tänäähän mul alko hiihtoloma!! Enkä myöskään jaksanu mennä kouluun tänää.. Ei vaa kertakaikkisesti jaksan nousta sängyst. Paitsi  et oon kyl hiihtoloman melkee töis autokorjaamol. Vitsi oon tehny kaikkee mahollist mitä autoon voi tehdä nyt tän 2vk ajan ja ollu iha helvetin hauskaa! Paitsi et kesätöitä en saa  :( koska sen paikan omistaja oli luvannu hänen veljelleen et pääsee sinne ku se menee nyt syksyl autopuolel, et se sais kans jotai tatsii tähä fixaamiseen.. Toisaalt ymmärrän kyl iha hyvi mut kyl se vituttaa ja sitku se viel sanos et olis ottanu mun ilomieli et oon tosi hyvi tehny työt ja oon tarkka ym.. Nojuu täytyy vaa jaksaa hakee kokoaja! eisaa antaa periks.. Mitäs muuta sit, hah voisin kertoo mun ajatuksist teillekki. Mähän vaihoin sen mun masain mopon siihe mazda 626, ja nyt on ilmennyt vaiks yksi pikkuvika et syyläri on halki vähä mut joko juotan sen kiinni ja ostan uuden koska saan halpaan hintaa osia siellä mis oon töissä. No äiti ei tykännyt ideasta kun kuuli et hemppa sai oman auton eikä vaihtanu mönkijää mut eihän se nyt hempan vika ole vaan mun et mä ja menin vaihtamaan autoon,  no mutta mähän keksisin hyvän idean (en oo kertonu äitille vielä).. no mut kumminki ostan jonkun paskan mopon mikä on kilvis ja sit kunnostan sen ja pistän silleeij et se kulkee vaa sen max 50 ja ajan sen kans kesäl. Ja laitan kesätyö rahoist mazdaa ja ajan sil sitku täytän 18. Tää autokuume rupee olee nii iso jo et mun on melkee pakko ajaa koko aja. Mut sen on vaa lopetettava koska en haluu et mun kortti siirtyy eteenpäi jos tapahtuu jotai tai sit jos vahingos olis joku ratsia jostai. Sit olis kyl helvetti irti jos menis vuodeteenpäi kortti. Enköhän jaksa odottaa viel jonkin aikaa ! tottakaijaksan... No mutta mitä tänään, no turkuun tietenki mennää jesen kans vähä shoppaileee vitsi ku ihQua. noei, pitäis käydä hakee jottai vaatteit ja pussihousui ja samsungii semmone suojasysteemi ja sen on pakko olla pinkki..! Kameraki on tanjal nii en voi pistää kuvii :( Lupaan pistää heti ku vaa saan sen kameran nii tännekki sit jottai paskaajuu. Kylläkyllä ei muuta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti