Kävijä

keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Yup

No heipä hei, anteeks kauheesti kaikki blogi lukijat mut mun kone sanos ittesirti.. Kovalevy vissiinki meni siitäki sitte, pitäis käyrä hakemas uus sit ku on rahaa tarpeeks! :) Sen takii en oo kirjotellu tänne.. No mut lyhyesti täst nyt mitä mul kuuluu. Mulle kuuluu pitkästä aikaa TOSI hyvää.. Jos pariviikkoo sit luulin et nyt mennää alas kovi elämäs mut näköjää se nous sit samantie ylös ja reippaasti. Viimevklp meni siin et istuin yllätysyllätys hempan kyydissä ja en ihan tarkkaan muist sit mitä muuta mä tein, kai mä vaa olin sain mä uuden sängyn jopa 160cm levee! vihdoin uus sänky. Oon toivonu sitä siit asti ku oon muuttanu tänne eli joku 14vuotta xDD aina joutunu nukkuu sellases tyylii 70cm levees sängys ja sitku siin nukkuu kaks henkilöö nii johan on ahdast mut sit täytyy ainaki olla iha kiini toises ;) Mä haluisin vaihtaa järjestyst mun huonees mut en tiedä miten mä vaihan ku oon koittanu melkee kaikkii järjestyksii mitä täs voi olla.. Toki ehdotuksia otan vastaan ne ketkä tietää mimmone mun huone onn. Tää viikko on menny tosi hyvi mun mielest kaikki menny aika hyvin nappiin jos näin voisi sanoa. Oli meil tänää Moottori ja tehonsiirron koe mikä meni mun mielest iha hyvä vaiks en edes lukenu siihe .. Pitäis kyl ruveta lukee niinku muutenki en haluu yhtäkää nollaa todistukseen :( Vähä hauskaa meil alkaa ensviikol työssäoppiminen ja odotan sitä innol ku pääsee korjaa autoi ja mopoi sun muita :) Asiast afrikkaan, tänään yks sälli tuli kattoo mun mopoo ja mul oli tunti aikaa puunailla sitä ja rasvata ketjui sun muita nii sit mä hokasin ku tuol ulkoo oli vähä turhan kylmä nii mähän meen sitten eteisee rassaamaan mopoa.. Äiti kyl ei ollu onneks kotoo :)) Mut kyl mä sain kuulla sitku tulin kotii nii siit.. Hahah hauskaa.. Mä saan vissiinki huome taas uuden auton täl kertaa vähä paremman kuntosen.. Mazda 626 2L Gl 88Kw/120hv just katsastettu ja tehty jakopää remppa ja vetonivelet vaihdettu jne :) Tosi hyvässä kunnossa kun se oli käymäs tänää sen kans meil ja huome tehää sit vissii paperit. Mut senki mä vaihdan heti pois, Hempan mönkijää ja sit sil mä ajan nii kaua ennenku mä oon 18.. Koska se menee tasan 47km/h.. Ja se riittää mul nyt ku oon 17 nii ei oo kauheesti varaa leikkii.. Muute harmittaa joss jään kiini jos mul on viritetty mopo ku autokortti siirtyy .( Vitsi ku sais rahaa nii sais vihdoin sen salikortin.. Protskutki löytyy jo mut salikortti puuttuu, täytyy säästellä. Ja vitsi mä haluun sen nyrkkeily säkin kotiin jo.. Meil on kyl mökil mut se on siel.. Mut toisaalta en kyl tiiä mihi mä sen tänne pistän.. Kyl sil aina sit joku paikan keksii, kaikkee pitäis ostaa mutku ei oo rahaa.. Vitsi ku sais jostai iltaduunii nii helpottais elämääki  :) Täytyy vaa jaksaa ettii ! Tänääki ollu hyvä päivä jotenki, aamul heräsin hyvin mielin tanjan kans meiltä ku äiti oli yövuoros. Nyt mä vaa löhöilen täs sängyl ja kirjottelen tätänäin.. Seuraavaks varmaan meen röökil ja suihkuun, jep kinos kaikkii ! Muttamutta nähdään huomenna taas! PS, ULKONA ON HELVETIN KYLMÄ!

1 kommentti: